#1 2011-04-07 19:09:33

Vermilion

http://www.fotofotki.pl/images/hoz6zroliaaqol8omo.png

Zarejestrowany: 2011-04-07
Posty: 7
Punktów :   

Ataki Fizyczne

Ogień:
Kula ognia- Nabieramy powietrza po czym wydmuchujemy z ust kule ognia. Zasięg 5m zabiera 35 dmg i 30 P.E

Ognisty smok- Wyziewamy z ust smoka z ognia, jest to przekształcona na jego kształt kuli ognia. 10m 70 dmg i 50 P.E

Plucie ogniem- Plujesz małymi ognistymi kulkami. Gdy dostaniesz jedną nici nie jest ale gdy dostaniesz kilkoma to może zaboleć. Zasięg 15m 10dmg za kulke i 10 P.E

Ognista chmura- Mocno ulepszona technika kuli ognia. Zasięg 15m obrażenia 50 dmg i 40 P.e

Wielki strumień ognia- Wypuszczasz z rąk wielki strumień ognia który leci na twojego przeciwnika z zadziwiającą szybkością. Zasięg 15m 35 dmg i 40 P.E

Strumień ognia- Wpuszczamy z rąk strumień lecący średnią szybkością. Zasięg 10m 25 dmg 20 P.E

Mała kula ognia- Mała i mało szkodliwa kula ognia wypuszczona z rąk. Zasięg 5m, 20 dmg 10 P.E

Strumienie Ognia(z rąk)- Tworzymy dwa strumienie ognia z rak. Te dwa strumienie są naprawde niebezpieczne. Zasięg 10m 60 dmg 40 P.E

Ogniste kręgi

Furia ognia- W około nas pojawia się wszędzie ogień. Technika jest dobra do uwolnienia się z więzów lubo poparzeniu wielu przeciwników na raz. Zasięg w promieniu 5m 30 dmg i 40 P.E

Powietrze:
Latanie- Tu chyba nie trzeba nic tłumaczyć ale na wszelki wypadek: Latamy! Płacimy 20 P.E za ture latania.

Powietrzny Wir- Walimy bronią w ziemię i z tego zaczyna tworzyć się wir który wciąga wszystko w 10m 50 dmg i 50 P.E

Podmuch(połączony z piachem zadaje większe obrażenia)- Wyciągamy ręce do przodu skupiamy w nich energie i po chwili w przeciwnika leci podmuch wiatru: zasięg 20m 35 dmg 40 P.E

Małe ostrze-Bardzo prosta technika. Polega na wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można atakować wroga.10dmg 10p.e na palec

Dmuchnięcie-Użytkownik techniki zbiera powietrze w płucach i wypuszcza je z gigantyczną siłą.30dmg 40p.e

Dzika fala-Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej sie podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi.zasięg 10m 80dmg 100p.e

Cyklon-Bardzo silna technika, która niszczy wszystko co spotka na swej drodze.Zasięg 20m 50dmg 70p.e

Ostrze-Przedłużenie ostrza miecza o 50cm, więc jak nie trafi w przeciwnika mieczem to i tak zada mu obrażenia.+20dmg obrażeń dla miecza 15p.e jednorazowe użycie

Powietrzna kula-Jest to jak sama nazwa wskazuje kula którą można rzucić w przeciwnika.20dmg 20p.e zasieg 20m

Zwiększenie prędkości-prędkość jest zwiększona o 3.20p.e za rundę

Błyskawica:

Paraliż-Jest to coś w stylu impulsu elektrycznego, który po zetknięciu z nerwem znajdującym się z tyłu głowy, unieruchamia ofiare. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą.paraliż na 2 posty 40p.e

Elektryczny miecz-Technika polega na nasyceniu broni elektrycznością, dzięki czemu każdy kontakt żywego ciała z taką bronią będzie oznaczać porażenie i szok, a także, dodatkowe obrażenia.+30dmg do obrażeń broni 40p.e

Kula elektryczna-W powietrzu kumuluje się energia elektryczna, która formuje okrągłą kulę elektryczną.Którą można rzucić.30dmg 50p.e

Błyskawiczna dłoń-Polega na wytworzeniu w dłoniach/dłoni błyskawicy, którą potem można cisnąć we wroga.15dmg na dłoń 20 p.e na dłoń

Elektryczna tarcza-Przed ręką użytkownika pojawia się elektryczna tarcza, broniąca przed atakami.30p.e za uaktywnienie i utrzymanie.

Elektryczny wir-Polega na wytworzeniu kilku małych, elektrycznych wirów.10dmg za wir 10p.e za wir

Elektryczny miecz-Polega na wytworzeniu elektrycznego miecza, który razi wszystko w swoim zasięgu, oprócz właściciela.zasieg 5m 40dmg 60p.e

Elektryczny pancerz-Pancerz z wyładowań elektrycznych chroniący postać. Nie tylko broni przed atakami, ale także zadaje obrażenia każdemu wrogowi, który się z nim zetknie.50p.e za uaktywnienie 25 za utrzymanie 10dmg

Pioruny-W namierzone przez użytkownika miejsce/cel z nieba lecą pioruny.15dmg 20p.e

Pole elektryczne-Technika tworzy wokół nas pole wyładować elektrycznych i promieniu 3 metrów.40dmg 60p.e

Ziemia:

Płat ziemny-Wyciągamy płat ziemi stawiając go pionowo przed sobą. Defensywna technika 30p.e

Ziemne uderzenie-Dotykamy dłonią ziemi co sprawia, że ziemia w przód, po linii prostej zapada się.30dmg 40p.e

Ziemne więzienie-Z ziemi, z obu stron wyrastają dwa pół okrągłe płaty ziemi, które złączają się zamykając przeciwnika w środku.50p.e

Ziemne kolce-Z pod naszego przeciwnika wyrastają ostre kolce którego przebijają.60dmg 80p.e

Toczący głaz-tutaj jesteśmy toczącym się głazem, trudno nas zatrzymać.40dmg 50p.e

Lawina kamienna-Zrzucenie kamiennej lawiny na przeciwników.50dmg 60p.e

Błotny wir-Pod nasza ofiarą pojawia się błotny wir. Wciąga naszego przeciwnika bardzo szybko.50dmg 70p.e

Błotna ręka-Pod przeciwnikiem z ogromną siłą tworzy się rzeka błota która ma za zadanie go unieruchomić. unieruchomienie na 2-3 tury 40p.e

Błotna ściana-polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.30p.e

Kamienna ręka-Polega na zrobieniu z ręki kamienia i zaatakowaniu nią przeciwnika.30dmg 30p.e


Woda:

Wodny strumień-Technika polega na stworzeniu w ustach wody, która wypuszcza się z ust w postaci strumienia.20dmg 20p.e

Wodne bicze-Wytworzeniu z rąk 2 biczów które dobrze wykorzystane mogą zrobić duże obrażenia.30dmg 20p.e

Wodne więzienie-Zamknięcie przeciwników w wodnym więzieniu.10dmg na turę 15p.e

Ściana wody-Technika polega na wytworzeniu pod sobą ściany z wody.Dobra obrona przed technikami ognia

Kleista woda-użytkownik wypluwa z ust kleistą substancję, która unieruchamia wszystko, czego dotknie.20p.e

Surfing-Technika polega na wytworzeniu z wody fali, którą dowolnie sterujemy. Fala nie jest za duża. Główne zastosowanie tej techniki, to szybki transport (serfujemy na fali)-10p.e + zbiornik z wodą

Wodne tornado-Wielkie, wodne tornado, zalewające pole walki. Nie wymaga wody 30p.e

Wodny smok-Jest to potężny atak, użytkownik tworzy wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po stworzeniu smok jest wysyłany na przeciwnika.60dmg 60p.e

Wodne rekiny-Użytkownik wypuszcza z palców pięć rekinów(1 na palec).20dmg 20p.e za rekina

Wielka fala-Użytkownik stwarza przed sobą wielką, potężną falę.60dmg 80p.e przy zbiorniku wodnym 50p.e

Offline

 

#2 2011-04-07 21:08:22

Vermilion

http://www.fotofotki.pl/images/hoz6zroliaaqol8omo.png

Zarejestrowany: 2011-04-07
Posty: 7
Punktów :   

Re: Ataki Fizyczne

Każdy gracz na początek posiada 1 żywioł, administrator 2.Żywioł dla gracza jest dobierany przez administratora jednak kolejne żywioły są dobierane przez gracza 2 na 3lvl 3 na 5lvl w przypadku administratora jest to 3 żywioł 3lvl 4 żywioł 5lvl i ostatni czyli 5 to 8lvl.

Offline

 

#3 2011-04-15 14:42:07

Leon

http://www.fotofotki.pl/images/hoz6zroliaaqol8omo.png

Zarejestrowany: 2011-04-07
Posty: 8
Punktów :   

Re: Ataki Fizyczne

Akcept. No widzę że wykonałeś kawał dobrej roboty

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.write.pun.pl www.teenager-hogwart.pun.pl www.pokemon-hodowla.pun.pl www.genelia-siddharth.pun.pl www.narutograonline.pun.pl